Week in beeld #23: doen we het of doen we het niet, volop verjaardagsvreugde en een wel heel attente Sinterklaas

Deze week stond natuurlijk volledig in het teken van onze lieve Vera, die alweer negen (!!) jaar oud werd. Hoera! Het is zo bijzonder om te mogen zien hoe ze steeds groter groeit, zowel fysiek als mentaal. Wat ben ik trots op haar zeg! Deze week maakte ze deze prachtige tekening, helemaal uit haar hoofd. Hoewel het nog maar gisteren leek dat ze als baby'tje in mijn armen werd gelegd, moet ik toch toegeven dat ze echt al een hele grote meid is geworden intussen.






Op school trakteerde Vera deze herfstige eikels, een tip die ik vond op Pinterest. Ze vielen erg in de smaak!









Natuurlijk vierden we Vera's verjaardag ook met haar papa en mama. Dit is de enige keer in het jaar dat er een gezamenlijk bezoek is, en Vera vindt het altijd heerlijk om ze samen te zien (hoewel ze dus al jaren uit elkaar zijn). We gingen naar de plaatselijke binnenspeeltuin toe en Vera kreeg een Hatchimal, zo'n ei waar een beestje uitkomt. Ze was helemaal in haar nopjes!




Op zaterdag vierden we Vera's verjaardag met familie en vrienden. En appelkruimeltaart natuurlijk! Een tijdje terug ontdekte Vera dat ze deze taart super lekker vindt, in tegenstelling tot andere gebakssoorten. Het werd een hele gezellige middag en Vera genoot met volle teugen van alle aandacht en cadeautjes.








Vorige week vertelde ik al over onze verhuistwijfels. Deze week kwam de makelaar naar ons huis kijken. En...we hebben besloten het te gaan doen!! Ons huis gaat binnenkort de verkoop in. Sterker nog, aankomende week worden er al foto's gemaakt. Naast alle verjaardagspret en Sintperikelen heb ik dus ook flinke opruimstress. Maar gelukkig zijn we inmiddels een heel eind. In de woonkamer hebben we een heleboel weggehaald en veel meer ruimte gecreëerd. As we speak begint manlief met het schoonspuiten van de tuintegels met de hogedrukreiniger. En zo meteen ga ikzelf aan de poets. Ons huis is nog nooit zo netjes en opgeruimd geweest 😉😂!

Gelukkig mocht ik weer paardrijden op vrijdag. Ik ben elke keer weer verbaasd hoe ontspannend dit voor mij werkt. Even mijn hoofd volledig leegmaken. Zó fijn! Deze week mocht ik rijden op deze black beauty. Wat een prachtig dier hè?
Door alle hectiek vergaten Vera en Thomas helemaal op de afgesproken avond hun schoen te zetten. Dat is echt nog nooit gebeurd! Gelukkig hadden Sint en de Pieten het wel onthouden. Wat waren ze blij hun schoenen de volgende ochtend gevuld aan te treffen. Er was zelfs een handgeschreven brief van Sinterklaas op het raam geplakt, wauw! Wat is dit toch een mooie tijd...❤

En nu, aan de slag! Eerst maar eens de ramen lappen...



Reacties

Best gelezen berichten