Week in beeld #22: een heerlijk ontbijt op bed, veel te vroege kerstkriebels, een gezellig kinderfeestje en...wat doet die verhuisdoos in onze keuken?

Zoals je kunt zien, begon afgelopen zondag heel goed voor mijzelf en manlief. Nou ja, helemaal perfect verliep het niet, want we werden al om kwart voor zes gewekt door een super nerveuze Vera, die wilde weten of Sinterklaas iets in haar schoen had gestopt. Grrr...😑 Maar nadat was gebleken dat de schoenen inderdaad rijkelijk gevuld waren, maakten Vera en Thomas een ontbijtje op bed voor ons. Met extra veel hagelslag 😂❤!






Om nog even door te gaan op het thema Sinterklaas: we mochten deze week het huis van de Sint bezoeken! Wat was dat leuk zeg. We kregen een rondleiding en...ontmoetten Sinterklaas hoogstpersoonlijk.  Vera en Thomas waren helemaal onder de indruk. Die avond mochten we allemaal onze schoen zetten, ook ik, beloofde de Sint ons plechtig. Oh oh...gelukkig had ik nog net genoeg schoenspul in huis 😉!







Naast Sinterklaas ben ik ook dol op kerstmis! Mijn guilty pleasure in deze tijd van het jaar is dan ook het luisteren naar SkyRadio in de auto. Heerlijk meebrullen met de allerfoutste kerstliedjes, blijer kun je mij niet krijgen 🌲🌲🌲! Vera en Thomas vinden het nog veel te vroeg, zij zijn bang dat Sinterklaas acuut het land verlaat als hij al die kerstnummers hoort 😂.




Hé, wat staat daar nou? Ja, je ziet het goed hoor: een echte verhuisdoos. De kogel is nog niet helemaal door de kerk, maar... we neigen toch wel heel erg naar het gaan verlaten van ons huidige stekkie. Dus ben ik nog steeds flink aan het opruimen (wat sowieso geen kwaad kon 😉) en verplaats ik één en ander in dozen naar zolder. Een gesprek met de hypotheekadviseur hebben we al gehad, en maandag komt er een makelaar langs. Spannend!!









Tijdens dat opruimen belandde ik ineens in een trip down memory lane. Ik zocht namelijk al onze oude foto's uit. Een geweldig klusje. Kijk nou eens wat een jonge koppies!










Op zaterdag was het tijd voor Vera's kinderfeestje. Ze is alweer bijna negen (!!) jaar oud. Natuurlijk genoten we met haar klasgenootjes van haar lievelingstaart: appelkruimel. Het werd een dolle boel, wat een drukte is dat toch telkens weer. Pfff...








Na de taart vertrokken we met de hele club naar de plaatselijke bowlingbaan. Vera had al zo ongeveer negen maanden geleden bedacht dat dit was wat ze wilde gaan doen. Al net zo'n vooruit planner als ikzelf dus, hahaha! Het werd een gezellige middag en Vera straalde van plezier. Heerlijk om te zien!

Je begrijpt: de rest van het weekend gebruiken we om een beetje bij te komen. En misschien ruim ik her en der nog wat dingetjes op 😉!
Fijne zondag allemaal!















Reacties

Best gelezen berichten